söndag 9 februari 2014

Simskola och ridning...

På förmiddagen for jag och besökte jobbet, är ju sjukskriven ett tag nu men ville säga hej!
For sedan hem och vilade för att orka med kvällens aktiviteter som bestod i ett sista besök på simskolan för Moa där hon fick visa upp för mig och mamma vad hon lärt sig. Moa är dock just nu inne i en period när det är jobbigt att lyssna på instruktioner när det finns roligare saker framför sig så därför gör vi en paus med simskolan i vår, dessutom så var hon väldigt koncentrerad på sitt Hello Kitty-plåster hon fick i torsdags (vi får inte ta bort det)

Efter simskolan blev det stressigt då jag skulle åka på drop-in-ridning i vännäs. Ridningen blev väl inte så bra när hästen inte ville lyssna så bra :/

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, imorgon är det dags för psykologen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar