lördag 8 februari 2014

Idag...

Idag har jag sytt klart en tröja (ska bara stryka fast en applikation) till en kompis barn som fyller år i mars, visserligen en månad kvar men det känns bäst för mig att ta sakerna i god tid så jag inte behöver stressa för då tappar jag sugen på en gång. Mycket bättre att ta det då jag får lust!
Idag fick vi hem Moa som varit hos mamma&pappa en natt, hon hade med sig våfflor ;)
När de kom så följde jag med dom till en barndomskompis till mamma som fyller år på måndag, mycket trevligt att snacka lite skit ;) Det blev en tur till äggbonden och rusta också så nu har vi ägg och duschgelé :D

Leiah har nu varit blöjfri sedan torsdags utan en enda olycka, känns konstigt att min lilla prinsessa blivit så stor <3

Här är resultatet på en dockmössa Moa ville att jag skulle sy, tog väl typ 5 minuter ;)

Nu sitter jag och lyssnar på mina favoriter när jag var liten men de är inte dumma att lyssna på nu heller!! Jag fick/fick låna skivan av mamma <3

1 kommentar: